Kaos utan paus

Vilken dag haha!! Först drog jag till gym ( vart ledig), och gissa vad!? Min shower gel hade spillts ut genom hela väskan! Så typ allt var fullt med såpa. Riktigt kul alltså... och mina träningskläder vart asblöta, och jag ska inte ens skriva hur själva väskan var. Så innan jag kunde börja träna fick jag först tvätta alla mina kläder, och sedan stå där med hårfönen och föna allithopa. haha fy vad det måste ha sett kul ut!! När jag fönade väskan blev fönen överbelastad så den slutade fungera, så jag var tvungen o byta fön. Men det gick bra till sist endå. Sedan när jag åkte hem tänkte jag mathandla, så gick jag dit, när jag skulle hem så skulle det såklart spöregna utomhus! Det var så farligt att jag var nära på o beställa taxi ( hade inget paraply och ville inte sabba mitt hår och mina skor ) trots att mataffären ligger typ 300 meter från mitt hem. MEN jag kom istället på att man kan lägga plastpåse på huvudet, hahahah måste sett riktigt dumt ut. SÅ jag sprang hem där med min plastpåse, och min väska som var full av shower gel. Och sedan vart det precis precis så jag hann till skolan och fixa vad jag skulle..och det var ändå till klockan 18 jag hade på mig att hinna till skolan. HAHA Kan inte annat än skratta åt detta ! 
 
 
 
 
 
 
Life | |
Upp