Favourites

Tänkte tipsa lite om mina favoritprodukter till håret. Som jag skrev tidigare använder jag bara friörsprodukter, inte hunnit hitta någon affär än i Tallinn så köper mina produkter på "Bellbox" eller "Vacker" i Sverige. Bästa affärerna är de enligt mig, då de har så sjukt stora sortiment, de har liksom alla märkena.
 
 
 
 
 
1. L'anza kerating healing oil - Använder shampoo och balsam i denna serien, för tänkte det kan ju vara bra komplement efter att man gjort keratinbehandling. Doftar asgott och håret blir jättebra. Varken torrt eller frizzigt.
 
2. Uniq one coconut - Man kan ta innan man plattar , fönar , stylar håret. Innan brukade jag ha den vanliga "Uniq one", men så hittade jag med coconut-doft och då fastnade jag. Riktigt bra, för t ex ibland när man fönar håret så fönen torkar ju ut håret. Men denna produkten återfuktar, och dessutom doftar den asgott.
 
3. Amika oil treatment - Haha som ni märker så heter typ alla produkter jag tipsar om nånting med "oil" och "treatment". Men ja, det är som sagt för att mitt hår en gång i tiden var extremt slitet, och jag har gjort allt för att bygga upp det. Denna oljan är asbra i topparna, t ex nu mot vintern när håret lätt blir torrt. Man kan ta oljan närsomhelst, och dessutom så skyddar den också mot värme när man plattar eller fönar.
 
 
Allmänt | |
Upp