Back to stay

 
 
Nu är jag tillbaka igen på bloggen, efter ett litet uppehåll. Sjuk mycket har hänt sedan sist, men nu är jag tillbaka för och stanna. När jag tog uppehållet så åkte jag hem några dagar till Sverige, helt underbart var det. Har haft det rätt tufft med långa dagar och så, men man kommer in i det. Har dock en tendens att överjobba, hatar när det händer, man har precis kommit igång med allt och är jättenöjd, och så bara strejkar kroppen. Man har ingen energi ens att träffa kompisar eller något, kroppen liksom vill bara sitta i soffan och kolla film, och knappt det. Detta har tyvärr hänt igen. Så därför blir denna veckan till att försöka återhämta sig. Det är det som är så bra med min skola, meningen är att vi ska jobba själva så mycket som möjligt. Så när kroppen kraschar så har man inte så många lektioner man behöver vara på, och kan återhämta sig.
Såå. Idag händer det här : vila lite, kolla film eller någon bra serie, sedan dra till skolan i några timmar, och så bara ta det lugnt.
 
Här är några bilder från månaden som gått. ha det super alla bloggläsare.
 
 
 
 
Myysig höstmiddag :)
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp